21 апр. 2016 г.

արի գնանք

Որովայնդ կծկող, շարժող մտքերն ու բառերը, որոնք վաղուց կորցրել են իրենց ազդեցությունն իմ վրա, իրանց նկատելի բացակայությունը ցանկանում են լցնել նոր ու խելահեղ փորձարկումներով ու զգացողություններով, որոնք, կարծես, ի սկզբանե հնարված չեն եղել բոլորի համար:Բնավ, չկարծես թե սրան հավատալն ու ձգտելը ինքս իմ կողմից այդ յուրահատուկների ու ոչմիջակների կողքին ինձ դասել ցանկանալն է, ոչ, դրան կարող է հասնել ցանկացածը, ով կկշտանա ու կձանձրանա:իսկ ես ձանձրացել եմ շարունակ այդ տրվածներից ու տվածներից:
Ոչինչ էական չէ:Ու քանի որ մենք ապրում ենք այդ ոչէականների մեջ, հարկավոր է գտնել ամենավտանգավոր, ամենափոթորկային,ամենաձեռքչտված, ամենաէյֆորիկը ու դա դարձնել քո ոչէականը:Տրվել հաճույքի բնազդին, վեշերը վերցնել ու գնալ այլ ալտերնատիվը, որը կզրկի քեզ  այն ամենօրյա իրականությունից, որի գույնները, հոտը, ձևը,համը, երկարությունը, կարճությունը, տաղտուկն ու գաղջը անմարդկայնորեն ծանոթ են քեզ և որոնք այնքան ատելի են քեզ:

խզբզող՝ նարէկ

Комментариев нет:

Отправить комментарий